torsdag 1 mars 2018

1 mars...tredje månaden!



Då går vi in i tredje månaden på året. Idag är det 1 mars och det är en hel del snö ute. Det blåser en del också, men är jätteskönt ute tycker jag. -8 grader, friskt och kallt. Härligt!

Jag tog på mig för att gå en runda. Kom ut som jag skulle först, men det gick att gå särskilt långt.
För mycket snö, för dåligt plogat, för halt för mig. Så jag fick gå tillbaka efter bara en liten bit.

Jag skulle egentligen klippa mig idag men jag har avbokat det pga jag har problem att ta mig någonstans. Jag får se för jäklig ut i håret ett litet tag till verkar det som. Nåja, det går ändå.

Förutom att det blir vila idag så tror jag att jag ska göra ett nytt försök lite senare idag med en liten runda till. Så jag har rört en del på mig iaf. Det känns bättre då. Och jag behöver det verkligen. Men jag behöver inte riskera att trilla så jag får se hur det blir. Det ska ju snöa mer idag så vi får se lite senare.
Mina övningar är gjorda så jag har ändå varit duktig. Snart ska jag duscha och sedan lyssna på lite Mindfulness.
Men just nu sitter jag med min kopp kaffe och tittar ut genom fönstret och njuter av den vackra utsikten jag har mot altanen. Det är verkligen vackert med en massa snö.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar