lördag 10 februari 2018

Vi får se!



Lugnt och fint ute. Kallt (-0,6 så inte så kallt i grader) och härligt, helt vindstilla. Solen är inte framme men det är ändå jätteskönt ute. Så jag fick en superskönt promenad.



Men fy f-n vad jag har ont i min kropp. Det är inte ens lätt för mig att gå ut en promenad nu. Men jag gör det ändå  för jag måste. Och sedan är det ju så himla skönt.

Ludwig sov till ca 7.45 vilket jag tycker är helt ok. Han sov i totalt 12 timmar och det får man väl säga är bra. Nu är båda busfröna uppe och har ätit macka, tuggar på äpple just nu.
Vi får se vad vi hittar på idag. Eventuellt följer jag och Ludwig med Ellinore och Hailey om de går till lekplatsen lite senare. Vi får se. Vi har hela dagen på oss och ingen stress.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar