måndag 12 februari 2018

Ny vecka!



Godmorgon du underbara!

En ny vecka uppenbarar sig, med massor av nya utmaningar. Det är bara att ta sig an det.
Förkylningen håller ett fast grepp fortfarande så det blir till att lugna sig med hemmaträning. Jag får börjar så smått på onsdag hoppas jag. Iom jag har så enormt hög smärta i kroppen för tillfället så måste jag böra på väldigt lugn nivå. Lite knäböj, situps, höga knän. That's it. Också uppvärmning naturligtvis. Men än så länge blir det bara vila.

Igår efter dopet körde vi hem Ludwig till sina föräldrar och sedan hem. Min kropp mådde inte alls bra efteråt, så det blev soffan resten av kvällen innan det var dags att dyka ner i sängen.
Jag blev rätt så nöjd med presenterna jag packade in. Det är kul att piffa till det lite tycker jag.

Doppresenter inslaget av mig


Morgonens promenad är avklarad och det känns riktigt bra. En liten runda i sakta mak. Och sedan kaffe på det. Härligt! Låt veckan starta!

Ha det gott
Lene


2 kommentarer:

  1. Jättefina paket! Nu kavlar vi upp ärmarna och kastar oss ut i den här veckan, men först lite mer kaffe:)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja lite mer kaffe så går det fint!

      Radera