onsdag 21 februari 2018

Kan det bli bättre?!



Onsdag...lillördag...mitt i veckan...

Morgonpromenaden är avklarad och jag har gjort ett par mjuka, lugna övningar för att komma igång med min hemmaträning. Smärtan i kroppen är inte nådig just nu. Men nu har jag äntligen kommit igång med min älskade träning. Hemmaträning och det är precis lika bra för mig som träning på gymmet. Dock gör jag enbart tre övningar för jag klarar inte mer just nu. Jag måste börja lugnt och sansat och skynda väldigt långsamt. Och det är precis vad jag tänker göra. Min tanke är att jag ska göra dessa tre övningar varje morgon efter jag kommit in från min promenad. Då tänker jag att jag kommer igång sakta och lugnt. Perfekt!




Frukost är på intågande. Kaffe och cornflakes med mjölk. Och längdskidor på tv. Kan det bli bättre?!

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar