tisdag 6 februari 2018

Jag kommer ut!



Jag gör tvärtom denna morgon. Dricker kaffe och njuter av lite levande ljus först...sedan promenad.
Det har mindre betydelse vilken ordning jag gör det i och idag kände jag för lite tvärtom.
Det är inte så kul att promenera när jag går upp så pass tidigt så det fortfarande är mörkt. Jag väntar hellre tills det är ljust och jag ser någonting.

Idag ska jag... hmm. Ta det lugnt står det på agendan. Tja, då gör jag väl det. Vad jag ser nu när det ljusnar så blir det fint väder idag, så det blir nog en extra runda idag också. Kortare sådan men vad gör väl det?! Jag kommer ut och får röra på döfläsket i alla fall.
Denna veckan har jag faktiskt inte något planerat alls och det känns riktigt skönt. Jag ska bara ta det lugnt de sista veckorna av sjukskrivningen så jag kommer i fas (så gott det går) med det mesta.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar