onsdag 28 februari 2018

Jag är inte förvånad alls!



Ja jisses vad det snöat inatt. Och det fortsätter ösa ner snö. Himla vackert men kanske lite för sent kan jag tycka. Men det är skånsk vinter i ett nötskal. Jag är inte förvånad alls.

Men en promenad sk jag ändå ut på. Det blir till att ta kängorna på sig och ta sig ut. En liten promenad blir det iaf. Röra på mig ska jag.

Annars har jag ingenting planerat idag. Inte ett dugg.
Jag har namnsdag så jag kanske ska fira det med en kopp kaffe och en bulle eller något senare?
Ja varför inte... Just nu sitter jag med en kopp kaffe men inte någon bulle. Det får bli senare idag om alls. Jag vet inte ens vad vi ska äta till middag ikväll. Får fundera ut något.

Mötet igår gick bra. Jobbigt var det, men det gick bra.  Jag är inte riktigt beredd att informera än, men det kommer vid ett senare tillfälle.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar