söndag 4 februari 2018

Gott nog!



Det har snöat ytterligare inatt och nu är det "rätt så" vitt på markerna. Härligt!
Jag tog fram vinterkängorna nu när jag skulle ut och gå och det var nog tur jag gjorde det. Varmt och skönt om fötterna.
Tyvärr så blåser det en del så det upplevs ju som så mycket kallare än det egentligen är. Men vad gör väl det?! Uppfriskande och skönt ändå tycker jag.

Det blir tyvärr inte så långa rundor som jag önskar just nu. Jag har så infernaliskt ont i kroppen och då allra helst nedre delen av ryggen, ljumskarna och benen ner till knäna så jag kan inte gå alltför långt. Men det lilla jag kommer ut är jag glad över. Då får jag kommit ut någonting.

Nu sitter jag med mitt kaffe helt ensam, alla andra sover och filosoferar lite stilla.
Vad händer idag? Inte ett dugg. Det blir en lugn söndag hemma bara. Skönt!

Jag ska se om jag kanske får ut min man på en liten runda i eftermiddag, men det är nog det äventyr jag kommer uppleva denna söndag. Gott nog faktiskt.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Kaffe och filosoferande kommer man långt med, långpromenaden kan gott vänta någon dag:)!

    SvaraRadera