onsdag 28 februari 2018

En leverans och mys!



Nu har det slutat snöa för tillfället och solen tittar fram. Så enormt vackert det är. Jag blir helt hänförd av att titta ut. Jag älskar snön och vintern, men det är inte alltid så kul. När det är så här är det helt fantastiskt. Dock tror jag bara det är tillfälligt med solen och snöuppehållet. Det är sagt att det ska snöa mer så det kommer det säkert göra också.

Själv sitter jag uppkrupen i soffan med en kopp kaffe, en gosig filt över mig, Late Night Jazz som flödar ur datorn från Spotify och jag bloggar lite. Mysigt. Kroppen behöver vila och det ska den få göra också. Lite senare blir det Mindfulness.

Jag fick nyss ett samtal om att en blomsteraffär ska leverera blommor till mig. Vad spännande.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar