onsdag 24 januari 2018

Helt slut!



Idag har inte varit en rolig dag. Inte inatt heller.
Igår efter middagen fick jag ont i magen, inget konstigt det får jag ibland. Lite senare började jag må illa och det höll i sig hela kvällen. Till slut orkade jag inte utan gick och lade mig. Somnade inte utan magen körde rundor hela tiden och jag mådde sjukt illa. Efter en bra stund fick jag gå på toa och då exploderade allting. Jag fick springa på toa hela tiden och det höll i sig mer än halva natten. Därefter sov jag som en kratta. Jag hade så ont i kroppen så jag låg en liten, liten stund på en sida, sedan fick jag vända mig för det gjorde så ont i kroppen. Så höll jag på hela natten.

Dagen har varit jobbig. Ont i kroppen, hosta, feber, sprungit på toa. Jag är helt slut. Jag har spenderat dagen på soffan kan jag berätta. Inte gjort någonting.

Men det blir säkert bättre snart. Jag kämpar på.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Ingen bra dag här heller, grabben kräker och har feber :(

    SvaraRadera