söndag 14 januari 2018

All världens mat!



Söndag morgon och jag har gått min promenad. Blåsigt och kallt men skönt ändå. Det ligger precis över nollan och sedan blåst på det. Friskt och härligt!

Idag är vilodag. Vi har inte bestämt någonting och det gör absolut inte något. Jag är helt off idag. Ont som attanbattan i vänster ben och ljumske och revbenen i sidan på höger sida. Så det blir vila.

Vi hade en mycket trevlig kväll igår.
Min fina, fina vän Eva är ordförande i scoutkåren så hon var naturligtvis med.

Min fina vän, Eva


Temat för kvällen var världens mat så det gjordes/serverades mat från hela världen. Det var en spännande meny. Jag var Italienare för en kväll. Jag gjorde ingenting i matlaget utan jag var bara en bossig Italienare som instruerade hur och vad som skulle göras.
Det blev ingen sen kväll pga min smärta men det var mycket trevligt och väldigt god mat, som alltid.


Ha det gott
Lene


All världens mat på en meny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar