fredag 17 november 2017

Hurra för oss!

Bild från Lignano i somras <3 


Idag har min andra hälft och jag varit tillsammans i 33 år. Hurra för oss!!
Tänk vad tiden går. Och jag hoppas det blir minst 33 år till. Grattis på vår dag älskling. Jag älskar dig för evigt och längre än så 💘.


En promenad i bästa vädret är avklarad. Liten aning kyligt men hur skönt som helst ändå. Solen skiner och det är klarblå himmel.
Idag har jag verkligen startat sakta. Kroppen säger definitivt ifrån och det känns inte kul alls. Men..jag tar det för vad det är och gör det bästa av det. Mycket vila, promenader, träning så gott det går, lyssnar på min kropp och gör enbart det jag klarar för stunden. Bästa medicinen. Visst det tar tid att komma tillbaka men det får det isf göra. Det är inte mer med det. Jag vet att jag kan för jag har gjort det flera gånger tidigare så nu kör vi.

Denna firandets dag är det ju fredag och allt. Vad händer då?
Tja..jag jobbar kväll så jag har hela dagen på mig att bara ta det lugnt. När jag kommer hem ikväll gissar jag att vi ska äta lite tacos. Jag hoppas ju på att de väntar med att äta tills jag kommer hem. Hailey får ju naturligtvis ha middag innan, hon kan inte vänta så länge med mat men de vuxna kan. Ikväll tror jag nog att det blir ett glas rött i tv-soffan.

Ha det gott
Lene


1 kommentar:

  1. Klart ni ska fira med rödvin! 33 år är ju helt fantastiskt bra jobbar, stort grattis! Antar att det är kylan som krånglar till det för kroppen?!

    SvaraRadera