måndag 23 oktober 2017

Min älskling!



Idag är det den 23 oktober och min älskade make Jörgen fyller 50 år!! Grattis på din dag älskling 💖

Jag/vi har redan sjungit för honom och han har fått present från mig. En liten fick han nu med tanke på att jag redan i helgen gav honom min present. Idag är det Jörgens dag. Han har redan bestämt middag och det blir hemmagjord lasagne. Och sen gissar jag att det blir fotboll ikväll. MFF spelar ju match.

Med tanke på att Jörgen fyller år idag, tänker jag inte köra till gymmet och träna, annars hade jag nog gjort det. Men det får faktiskt vänta till i varje fall imorgon. Jag vill inte köra iväg den dagen han fyller 50.

Promenaden är i varje fall avklarad och det är grått och lite tråkigt väder ute. Men det var skönt att komma ut en stund. Nu är det kaffe och Jörgen sitter i sängen och dricker sitt kaffe.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar