lördag 7 oktober 2017

Det gillar jag!



Lördag morgon och den börjar som de flesta lördagar..med en promenad. Denna var väldigt välbehövlig då jag nog åt något olämpligt igår för jag spenderat halva natten med att vomera (läs kräka). Det måste varit något som var dåligt i maten för både Jörgen och Ellinore mådde också lite tjyvtjockt. Dock kom det aldrig upp hos dem (lyllosar). Allt det fick jag. Men nu mår jag bättre. Matt och jäkligt hög smärta i kroppen men det löser sig. Jag har inte vågat dricka mitt kaffe än så jag tog lite te istället. Det blev citron te, det gillar jag. Jag hade inget Earl Grey hemma annars hade jag tagit det.

Idag blir det kalas för Hailey. De kunde ju inte ha det den dagen hon fyllde år för då hade hon vattkoppor. Så idag blir det av.

Dessutom fyller min svåger Jörgen 50 år idag så jag kassar på att säga grattis här också.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar