måndag 18 september 2017

Vill inte ha det på något annat sätt!



Jag börjar veckan lugnt och sakta.  Ligger kvar i sängen en liten stund efter Jörgen kört till jobb. Sedan upp och ta på mig, sätta igång kaffekokaren, ta mina tabletter och ut och promenera en stund. Så skönt väder det är. Kanske liite kallt (+6,2 grader) men det blåser inte alls så det är jätteskönt.

Efter jag kommit tillbaka från min promenad så sätter jag mig och kollar kalendern, vad som händer denna veckan. Under tiden dricker jag mitt kaffe. Nu är det dags att blogga.
Dagen börjar lugnt och sakta för mig, precis som jag vill ha det. Det är den bästa starten på dagen och jag vill inte ha det på något annat sätt. Love it!!

Jag öppnar idag och jag har inget annat bokat under dagen. Jag har tänkt jag ska få till en stunds träning på jobb, men det får bli under arbetstid idag och tid finnes för jag fixar inte att köra tidigare. Jag måste ta den tiden att vila känner jag.

Ha det gott
Lene


Jörgen och Hailey har roligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar