torsdag 17 augusti 2017

Rena fullträffen!



Efter en mycket skön promenad där jag faktiskt hade sällskap, sitter jag nu och njuter i lugn och ro med mitt kaffe. Så härligt! Det är så här semester ska vara.

Idag händer ingenting. Vi har inte något bestämt och ska bara chilla hela dagen. Sola och eventuellt bada i poolen. Me like.

Igår badade Hailey med morfar i poolen..



..och sedan badade hon med kusinen Ludwig i badkaret. Det första gillades lite sådär men det andra gillades skarpt. De är så glada för varandra och leker jättefint ihop.



När vi skulle lämna Ludwig hos sina föräldrar körde vi inom mamma och pappa för vi hade saker att lämna till dem. Då fick jag grönsaker med mig hem. Rena fullträffen. Så mycket grönsaker vi fick.


En del av dessa grönsaker blev nedskurna i en god sallad till en fantastiskt god middag, som killarna fixat tills vi kom hem.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar