söndag 9 juli 2017

Projekt klippa häcken!



Det är söndag och idag har vi projekt klippa häcken. Alla ska vara engagerade i detta projekt då vi tänker att det går lite fortare. Jag ska vara arbetsledare hihi.

Det var tänkt (sade de som vet) att solen ska vara framme idag men den har inte varit framme än i alla fall. Just i detta nu när jag skrev detta så tittade den fram i kanske 10 sekunder. Men den ska lysa lite senare och det tror vi på. Det regnar inte så vi kan genomföra vårt projekt ändå vilket gillas.



Igår körde jag hem till en vän för att hjälpa henne fixa frisyren till ett bröllop hon skulle gå på.
Hon skrev och frågade mig om jag är bra på att fixa fina frisyrer. Nja jag har gjort det tidigare men hur bra jag är vet jag inte. Men hon blev väldigt nöjd sa hon så det tror jag på. Och jag måste erkänna att jag tycker det blev fint.

Jag har faktiskt inte gått min morgonpromenad än. Jag tänkte göra det efter vi har blivit klara med dagens projekt.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar