söndag 2 juli 2017

Nejdå absolut inte!



Jag vaknar upp med huvudvärk, men stoppar det mig? Nejdå absolut inte. Jag tar på mig, sätter igång kaffebryggaren, tar mina tabletter och beger mig ut för en skön promenad i sakta mak.
Det är så härligt att ha kommit igång med promenader och träning igen och jag känner att det är ett måste för kroppen. Här är det ju inte i närheten av sådan värme som det är i Italien och smärtan är tillbaka så det är ett måste med min träning.
Jag ska dock berätta en sak för dig och det är att jag är så enormt tacksam över att vi åkte till Italien. Nu vet jag, svart på vitt, vad värmen och solen gör med smärtan. Att den verkligen hjälper mig oerhört mycket. Tja man får kanske fundera på att bosätta sig där under de kalla månaderna. Ojojoj vad jag saknat mina barn och deras familjer. Jisses Emalia.

Idag är det söndag och vi har inte något planerat. Däremot har vi sagt att vi ska försöka göra ett ryck i trädgården för det behövs rensas lite ogräs och annat. Det blåser men solen tittar fram emellanåt och det är nice. Vi får se om Jörgen får klippt häcken på framsidan idag. Han avgör om det blåser för mycket eller inte när vi kommer ut.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar