torsdag 6 juli 2017

Det tänker jag göra!



Åhhh jaaaa vad solen skiner. Denna morgon är helt underbar. Solen skiner!
Det blir en fin dag idag.
Det bästa med det är att jag jobbar kväll så jag har hela långa dagen på mig att njuta av detta fantastiska fina väder. Och det tänker jag göra, det lovar jag.

Min morgonpromenad är avklarad och det var riktigt skönt. En lugn och skön promenad en härlig solig morgon.

Jag skulle egentligen vilja träna idag men jag kommer inte hinna det. Jörgen har bilen  så jag kommer att vara på jobb strax innan jag börjar. Ingen träning innan jobb alltså. Och jag slutar 19.30 så då tror jag inte jag kommer göra något. Nej, det får nog bli efter jobb imorgon eftermiddag gissar jag. Innan jag ska hämta Jörgen. Japp så får det nog bli.

Nej, nu ska jag dricka mitt kaffe, kolla mina mail och lite annat. Sedan ska jag sätta mig därute.
Jag önskar dig en härlig dag

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar