onsdag 19 juli 2017

Det kommer kanske!



Godmorgon huvudvärk. Jag lade mig med huvudvärk igår och vaknade med densamma. Sicket skit. Nåja, det får vara så. Jag jobbar kväll så jag har hela dagen på mig att försöka få ner den.

Promenad har det inte blivit än i alla fall. Men det kommer kanske. Jag vet inte om jag ska iväg och träna idag men då kör jag nog dit under dagen i så fall. Jag vill gärna träffa min man innan jag kör till jobb ikväll. Men jag har inte bestämt mig än. Jag får först se om huvudvärken lägger sig lite.
Men det är senare det. Nu är nu.

Igår kom Emelie med familj ner och hälsade på. Så härligt! Det var så kul att träffa Ludwig och även hans mamma och pappa. Även om det inte blev så länge pga jag jobba kväll, så de var kvar knappt två timmar efter jag kom hem (mycket tacksam för det) men jag fick träffat dem och det är jag glad för.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar