tisdag 4 juli 2017

Det är ju bara att gilla läget!



Jag hör så många som säger...när ska sommaren komma? När ska det bli sol?
Visst är det härligt när det är sol och varmt. Det tycker jag med. Allra helst med tanke på vad sol och värme gör för min kropp. Men jag tänker som så..alla väder är bra väder. Och jag njuter av alla sorters väder. Det är ju bara att gilla läget. Vad annat kan du göra?!

Idag ser det i alla fall ut som det ska bli regn och det har redan regnat en del. Men promenad blev det ändå. Ingen lång men ändock en promenad. Och nu sitter jag och njuter av mitt kaffe med mitt älskade barnbarn Ludwig.
De kom hit igår och vi hade Ludwig över kvällen, när Emelie och Marcus var ute och åt en bit på tu man hand. Så mysigt att få rå om honom lite. Och nu sitter han här och äter frukost med mig.

Mormors lilla busfrö

Eftersom det inte blev en alltför lång promenad kanske jag tar en liten runda på crosstrainern innan jag kör hemåt när jag jobbat. Vi får se.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar