fredag 7 juli 2017

Börja i rätt ände!



Regnet hänger i luften.. det har kommit några små stänk redan. Jag hoppas det inte regnar alltför mycket idag. Även om det kanske behövs med tanke på grundvattennivån.
Men ikväll ska vi hem till bästa Eva och Rickard och jag gissar vi ska grilla så då behöver det ju inte regna. Vi kommer säkert sitta i deras underbara växthus.

Först och främst jobba. Jag öppnar idag vilket passar bra för då slutar jag kl 15. Därefter in och hämta Jörgen, sedan hem och göra oss iordning.
Innan jag börjar jobba ska jag iväg på ett ärende så det är snart nog dags att bege sig.

Det är dock viktigt att jag börjar i rätt ände så jag gick en promenad för en stund sedan och nu sitter jag och avnjuter mitt kaffe. Det vill jag inte missa.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar