lördag 10 juni 2017

Vad gör väl det om 100 år?!



Det känns som  jag är överkörd idag. Kroppen smärtar som bara den. Hela armen värker. Men vad gör väl det om 100 år?!

Min morgonpromenad är avklarad sedan en stund tillbaka och det var riktigt skönt och väldigt välbehövligt. Skönt väder är det ute men Det vet nog inte om det ska regna eller inte. Vi får väl se. Det regnar inte än i alla fall.

Ikväll kommer bästa Micke och Nina hit för lite god mat och härligt snack. De tar med sig sin husvagn för de ska sova över här. Den kommer stå på uppfarten. Det är ett stort åbäke så den kommer ta upp hela uppfarten. Men det gör absolut ingenting. Det ska bli så kul att ha dem här.

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt kaffe och min lugna morgon, sedan ska vi städa av lite här hemma.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar