söndag 18 juni 2017

Så ljuvligt

 

Vi kom till campingen strax efter 17 igår efetermiddag. Packade in allt, gick en runda, handlade lite och sedan fixade vi lite mat. När vi ätit gick vi en runda till och bara njöt. Tog en tur och kollade in stranden, doppade fötterna. 

 

 

Idag är en ny dag och jag sitter just nu och dricker kaffe på altanen. Så ljuvligt. 

 

Jag tror att promenader och träning blir som det blir denna veckan. Det finns ett utegym vid poolen men det är bara öppet när det är som varmast, 10-13, 15-19. Jag får se hur jag gör med det. Promenaderna är jag övertygad om att jag får ändå. 

Nu ska Jörgen påbörja frukost och sedan bär det av för en dag på stranden. Me like

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Ni verkar njuta ordentligt, keep going! Träningen finns ju kvar hemma sen:).

    SvaraRadera