söndag 25 juni 2017

Jag är så lycklig!

Gryning i Danmark


Ett sent inlägg idag.
Vi kom hem vid 05.00 imorse och plockade bara in våra kuddar och necessären. Satte in kylvarorna i kylen, borstade tänderna och sedan lade vi oss. Jag gick upp vid 11. Då vaknade jag av mig själv.
Men jag måste erkänna att jag är summig i huvudet idag. Kroppen är efter omständigheterna rätt ok faktiskt. Än så länge. Men det är nog som jag sade till Jörgen, att jag har fortfarande "semestervärmen" i kroppen så därför känns det bra. Jag är så lycklig och överväldigad.

För att summera denna vistelse i Italien så har det var helt fantastiskt, helt underbart. Jag har mått så himla bra i kroppen. Det är flera år sedan jag mådde så bra i kroppen som jag gjort denna veckan. Smärtan har varit låg med tanke på hur den brukar ligga. Och jag har njutit i fulla drag.

Nu är vi hemma igen och idag blir en ren vilodag. Återhämtningsdag.

Ha det gott
Lene


Hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar