tisdag 27 juni 2017

Inte blivit som det brukar!



Efter en vecka av total återhämtning och där min morgonpromenad inte blivit som den brukar, så har jag nu tagit tag i det igen och sagt till mig själv att nu är det dags! Promenaden blev alltså av denna morgon.
Denna sista semesterdag för denna gången. Imorgon börjar jag jobba igen och jobbar fram till augusti då jag har lite ledighet till. Men jag älskar mitt jobb så mycket så det gör inte något. Jag är ju "ledig" ändå. Eller jag ska rätta mig..jag har återhämtningstid ändå.

Igår var vi uppe hos Emelie och Marcus för att hälsa på. Tyvärr fick vi inte träffat killarna för de var på förskolan. Men det tar vi igen nästa gång. Det var härligt att träffa deras föräldrar.

Idag har jag inte något inbokat så det blir bara att slappa lite under dagen. Det ska nog fungera det med.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar