onsdag 14 juni 2017

Det vi känner för!



Molnen  hopar sig på himlen och det känns nästan som regn i luften. Men det är sagt att det ska bli sol, så det hoppas jag innerligt på. Det hade varit nice.

Det börjar närma sig vår semester. En resa till Italien och värmen (hoppas jag verkligen på). Det blir en rejäl prövning för mig men vi har planerat in mycket pauser (vi ska köra ner) och övernattning i södra Tyskland så det ska nog gå bra. Veckan i Italien har vi inte planerat någon körning alls faktiskt. Vi ska bara lata oss vid poolen eller vid havet och göra precis det vi känner för.
Naturligtvis kommer jag att blogga varje dag precis som jag gör annars också. Mig blir du inte av med så lätt ska du veta.

Min morgonpromenad blev något kortare än vad jag först tänkt mig men det är så det blir ibland. Smärta i min ena stortå sätter lite stopp för några längre promenader. Men det var skönt med en kortare också. Även det lilla är bra.

Jag får se om jag kör någon träning idag. Jag har i tanken att jag ska köra ett cardiopass i alla fall och ett rejält pass imorgon, dagen innan vi kör. Men jag får se hur det blir.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar