fredag 30 juni 2017

Det är bara att gilla läget!





Det är den sista juni idag. Kan du tänka dig, nu har hela juni passerat. En tredjedel av sommarmånaderna har passerat. Och det regnar. Och det ska regna en hel del tydligen. Men men vad kan vi göra åt det? Inte så värst mycket. Det är bara att gilla läget.

Promenad blir det ändå kan jag tala om. En liten en i alla fall och den var hur skön som helst.

Jag vaknade med huvudvärk och jag känner hur smärtan smyger sig tillbaka. Men det är också bara att gilla läget. Inte mycket jag kan göra åt att det kommer tillbaka med full kraft. Jag kan bara göra det bästa för att lindra det. Och det började jag på allvar med igår.
Jag fick till ett riktigt nice pass. Det blev crosstrainer i drygt 12 minuter. Därefter körde jag 5 olika magövningar, rumpa i luften, stående rodd med gummiband och avslut med min yoga. Så nice!


Jag har stor lust att köra ett lite cardio idag men jag får se hur jag hinner det. Jag hinner inte innan jag ska jobba så jag får se om det blir under tiden jag jobbar om jag får en stund över då. Det visar sig nog.

Det är fredag och vad händer i helgen? Inte mycket för min/vår del. Vi har inget bokat. Däremot kör  Ellinore och Daniel till en stuga i en vecka och de kör imorgon.
Men nu rockar vi först denna dagen.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar