måndag 12 juni 2017

Den tiden, den sorgen!



Måndag...ny vecka...nya utmaningar.

Det har varit en rätt så intensiv, men enormt härlig och rolig helg för mig innehållande både studentskiva och  vänner på besök för övernattning. Så nu är smärtan hög i min kropp och huvudet värker. Jag tänker att idag måste jag träna. Det är ett måste att jag tränar idag känner jag, att jag gör någonting.

Morgonpromenaden är redan avklarad och det var skönt att få det i kroppen. Nu är det kaffe som gäller för min del. Blogga, läsa lite mail och annat smått och gott.
Regnet hänger i luften och de som vet har sagt att det ska regna senare. Den tiden, den sorgen.

Sista veckan innan semester. En veckas semester i alla fall. Sedan jobbar jag i stort sett hela sommaren och har sedan lite semester i mitten/slutet av augusti. Då har man en hel del att se fram emot. Men jag älskar mitt jobb så jag klagar inte. Mer ett konstaterande

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar