fredag 28 april 2017

...Inte än!



Fredag morgon och min promenad är avklarad. Det är lite kyligt ute, men skönt ändå tycker jag. Solen är inte framme...inte än!
De har faktiskt börjat klippa gräset nu. När jag gick ut på min promenad så kom kommun"gubbarna" körande. Så nu vet man verkligen att det är vår och sommaren är på väg. Härligt!



Idag jobbar jag förmiddag så det är snart dags att bege mig till jobb.
Jag tänkte jag ska försöka få in ett pass innan jag kör från gymmet. Ett kortare pass blir det nog bara idag, men det är bättre än inget. Jag vet inte om det blir något pass av i helgen så jag får passa på idag.

Annars har vi inget bestämt. Det blir en lugn kväll hemma med god mat och kanske ett glas vin. Jag tänkte vi ska grilla ikväll så jag ska handla det innan jag kör hem. Plus att jag ska handla till imorgon också. Mer om det senare.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar