torsdag 12 januari 2017

När orken tryter!


Trött, ont, skallebang...you name it.
Men strunt i det. Jag gick ut min morgonrunda och ja jisses vad det blåser. Och det är halt på sina ställen. Det är inte alltför mycket snö kvar men det trodde jag inte heller det skulle vara.
Promenaden var välbehövlig och skön i vilket fall som.

Nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe inomhus i värmen.
Jag har inget planerat under dagen innan jag ska jobba i eftermiddag. Jag har tänkt jag ska iväg lite tidigare och köra ett pass på gymmet före jobb så det är väl det jag planerat i så fall.
Jag orkar inget just nu. Är så trött och har för ont för att orka göra något mer än det nödvändigaste.
Och det är något jag lärt mig.. när orken tryter då vilar jag mig i form.

Ha det gott
Lene










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar