fredag 9 december 2016

Det är inte lönt!



Fredag...fredag....WWWWIIIIII
Efter en lugn och skön, dock inte så lång promenad så sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe. Dagen börjar lugnt som den brukar, men jag har inte så lång tid på mig att njuta av lugnet idag som annars. Jag jobbar nämligen förmiddag idag. Men det gör inget. Jag tar det lugnt ändå. Ingen stress här inte. Det är inte lönt.

Igår blev det minsann ett kort, men svettigt pass innan jag började jobba. Så härligt.
Det blev crosstrainer i drygt 10 minuter, sedan körde jag några övningar.. plankan, sned planka på båda sidor, rumpa i luften och diverse situps. Avslut med min yoga. Det var så härligt.


Så idag tror jag inte det blir någon träning. Men...man vet aldrig. När jag väl kommer till jobb kanske jag kör några övningar. You'll never know.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar