måndag 7 november 2016

Det är jag glad för!


Visst blir man glad när man kommer ut och ser hur vackert väder det är?
Jaja det blåser men det är så härligt ute. Kallt, men härligt.

Det blev en längre runda nu på morgonen och det är jag glad för. Jag hade inga handskar på mig och frös lite om händerna, men det var bara att dra in dem i jackan så gick det bra. Alla sätt är bra utom de dåliga.

Under dagen har jag inte något bestämt. Jag vet faktiskt inte ens vad vi ska äta till middag idag. Men det reder sig nog vad det lider. Jag ska försöka fixa några hyllplan till hyllan och jag har tänkt att jag ska träna idag, men det blir nog inte förrän strax innan jobb. Dock vet man aldrig med mig.

Ha det gott
Lene










1 kommentar:

  1. Det gäller att klä sig rätt, fasen vilket omslag i vädret det blev! Ja, nu är det bara att kavla upp armarna och ta tag i den här veckan.

    SvaraRadera