fredag 7 oktober 2016

Underbara fredag!

Godmorgon fredag!

Vet du?! Jag ÄLSKAR mitt jobb. Jag verkligen älskar det. Kontakten med människor, så som jag jobbar så fungerar jag på alla plan i min sjukdom de flesta gånger. Jag har en chef som är den bästa chef man kan tänka sig och en kollega som är fantastisk. Kan man ha det bättre på sitt jobb?
Nej, jag tror faktiskt inte man kan det. Love it!!

Ikväll åker Jörgen på vandring med sina äldre scouter och jag ska ha en lugn kväll hemma har jag tänkt. Han är ju borta hela helgen och jag har inte planerat vad jag ska hitta på. Förmodligen bara ta det lugnt och även träna. Me like.
Men först ska jag jobba. I eftermiddag är det tänkt och jag ska även köra ett lite längre pass än jag gjorde igår har jag tänkt så jag kör nog dit innan jag börjar jobba och tränar.

Vilken underbar fredag vi har framför oss..

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar