lördag 15 oktober 2016

Med andra ord!

Jisses vad det blåser idag. Molnen ligger tjocka på himlen och det blåser en hel del. Men det är friskt och härligt att vara ute. Det erfor jag precis när jag och Zeth tog morgonpromenaden.

Om några timmar ska vi köra upp till Emelie och Marcus och hämta pojkarna. De ska vara hos oss idag, sedan kommer de ner och hämtar dem imorgon. Det ska bli härligt att få träffa dem.
Ikväll ska jag däremot ut med mina arbetskamrater och det ska bli superkul. Vi ska gå på restaurang och äta en god middag, snacka lite och bara umgås. Så trevligt!
Jag har med andra ord en spännande och busy dag framför mig.

Men det är ikväll och än så länge är det bara morgon och jag sitter och njuter av mitt kaffe med mannen i mitt liv framför mig.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar