onsdag 26 oktober 2016

Jag vill ju träna!

Vilket underbart väder vi har!!
Inatt har det varit minusgrader och det är helt vindstilla, hög luft och lite kallt. Helt underbart.
Det var en riktigt skön morgonrunda och jag njöt i fullo.  Det vet jag att Zeth också gjorde.
Han älskade när det var sådant här väder.  Jag hade premiär idag också. Mössan åkte på för första gången denna säsongen.



Förkylningen sitter som en iller som bitit sig fast. Det har varit en jobbig natt med en hel del hosta och mycket smärta. I och med att jag inte kan träna nu så har min smärta ökat en hel del. Jag hoppas innerligt att jag kommer igång snart och kan börja träna så lätt. Men det reder sig säkert.

Idag ska jag iväg ett par ärenden under dagen och sedan ska jag jobba ikväll. Resterande tid blir det till att vila. Det är mycket möjligt att jag går en runda i eftermiddag också men det får jag se.
Jag vill ju trääääna!!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar