söndag 23 oktober 2016

För jag har lovat honom det!

Idag, den 23 oktober fyller min älskade make år. Grattis på födelsedagen älskling!
Jag ska snart sjunga för honom och ge honom present och sedan ska vi in till stan för att äta födelsedagsfrukost.



Jörgen och Hailey

Morgonrundan är avklarad och det kändes något lättare idag. Jag har lovat Zeth att fortsätta med morgonrundorna. Även om han inte finns längre så måste han ändå kissa och jag följer med honom. I varje fall på morgonrundan. Nu behöver han inget koppel utan kan springa på ängarna fritt så resterande rundor fixar han själv. Men just på morgonen var liksom "vår" stund och det tänker jag fortsätta med.
Idag är det riktigt skönt ute. Visst det är molnigt men det blåser knappt något och det är inte särskilt kallt. Superhärligt.

Jag önskar denna hostan och förkylningen kan bli bra så jag kan börja träna. Det märks så tydligt i kroppen och på smärtan att jag inte tränat på över en vecka. Men jag hoppas komma igång under nästa vecka.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar