torsdag 20 oktober 2016

Fika är ju tvunget!

Natten har varit något lugnare om man tänker på hostan. Jag har  inte hostat lika mycket inatt som tidigare nätter. Men oj vad jag drömt inatt. Jag har blivit jagad och allt möjligt.
När jag gick upp visade sig hostan igen. Så drygt. Men det är bara att härda ut.

Igår var Ellinore, jag och Hailey i stan för att dels hitta present till Jörgen som fyller år på söndag, men också för att se om Ellinore kunde hitta något som hon ska ha med sig på en babyshower hon ska på nästa helg.
Jag hittade men inte Ellinore. Letandet går vidare. Men vi hade en mysig stund i stan. Och fika var ju tvunget.




Idag jobbar jag eftermiddag och innan dess är det vila som gäller. Jag ska inte göra mycket alls. Jag orkar inte annat om jag ska vara ärlig.

Solen skiner och det är fantastiskt härligt väder ute. Det var en fröjd att gå morgonrundan med Zeth. Men som sagt, nu är det vila som gäller. Vila mig i form som vissa säger.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar