söndag 2 oktober 2016

Carpe diem!

Igår var vi som jag berättat tidigare hos Stefano och Pernilla. Jag körde iväg för att köpa något till dem, men hittade inget, så jag tänkte jag gör något själv. Jag köpte en liten låda och två ljung. Sedan var min tanke att ta vad jag hade hemma. Och det blev ju rätt så bra. Vad tycker du?




Nu är det söndag och det är lite av en vilodag för mig. Jag får se om jag hittar på något idag. Vi har sagt vi ska till stan idag. Vi gjorde aldrig det igår för det var så fint väder så det blev trädgården igår istället, vilket med facit i hand var ett bra drag eftersom det har regnat inatt och regnet hänger i luften.  Men jag vet inte..jag är inte riktigt sugen på att göra något idag.
Kanske, kanske att jag kör iväg och tränar i eftermiddag, men där har jag inte fattat något beslut än. Jag tror jag tar dagen som den kommer.

Först och främst är det morgonkaffe som gäller.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Först kaffe, sen erövrar vi världen:). Jättefin ljung-låda!

    SvaraRadera