tisdag 20 september 2016

Sparka mig i baken!

Jag vaknar upp..urtrött fastän jag har sovit relativt bra hela natten. Visst har jag vaknat när jag vänt mig, visst har jag vaknat av att jag har ont, men i det stora hela har det varit en rätt så bra natt.
Smärtan i kroppen är hög och det känns inte behagligt alls. Men det är bara att gilla läget och tugga vidare. Jag låg dock kvar i sängen längre än jag först tänkt för jag är så sörens trött.
Men sen fick jag sparka mig i baken och ta mig upp. Satte på kaffe, tog mina tabletter och satte på Zeth selen för att ta en morgonpromenad.



Det är helt underbart väder ute. Visst det är inte lika varmt som tidigare, men vad förväntar vi oss?! Det är den 20 september. Solen skiner, det blåser inget och det är underbart! Jag nöjer mig med det faktiskt.

Fram till jag ska jobba i eftermiddag så tänkte jag faktiskt ta det lite lugnt. Jag har inte orken att göra något speciellt om jag ska vara ärlig.
Känner jag att jag orkar åker jag nog till gymmet innan det är dags att jobba, men det är inget jag bestämt mig för än.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar