fredag 30 september 2016

Sista dagen!

Sista dagen i september.. vad säger vi om det? Jisses koss vad denna månaden (precis som alla de andra) har flugit förbi. Det är inte klokt vad det tuffar på.

Men nu är vi här och vi ska se till att göra det bästa av denna fina dag. Solen skiner, man ser blått på himlen även om en del tunnare moln finns där, men det blåser en del. Inatt har det blåst rejält.

Morgonpromenaden är precis avklarad och det är lite kyligare nu. Men skönt ändå kan jag tala om.
Jag sitter och njuter av mitt kaffe men ska snart göra mig iordning för Ulrica och jag ska träna innan jag börjar jobba. Jag ska jobba förmiddag idag.
Och  när jag kommer hem ska jag städa av lite här hemma för ikväll kommer bästa Ingela och Thomas på besök. Det ska bli så trevligt.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar