tisdag 13 september 2016

Man får energi trots allt!

En dag som denna vill jag bara stanna i sängen länge.. Hög smärta i hela nedre delen av kroppen, ont i huvudet och trött som få. Men det är bara att pallra sig upp och göra det bästa av dagen.
Vädret gör det ju inte sämre att man får energi att försöka göra det till en bra dag trots allt. Det ska nog gå vägen det här.

En promenad med Zeth gjorde inte saken sämre heller. Nu fick jag njuta av vädret och "leda" till mig lite. Det behövs ibland.
Idag ska det bli varmt har jag hört. Det var det i och för sig igår också och dagen innan dess. Ja ett tag tillbaka men det gör ju ingenting tycker jag. Det är niiiiice.

Det är tänkt att jag ska träna innan jobb men jag får faktiskt se hur min huvudvärk är. Det bestämmer jag lite senare. Kanske det blir att jag trampar på någon maskin en stund men det vet jag inte än.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar