torsdag 25 augusti 2016

Jag gillar läget!

Jag önskar att jag någon gång hade haft en hel natt utan smärta, utan att jag behövt vakna när jag vänder mig för det gör ont. Att jag legat för länge på ett sätt så det gör ont. Men men..
Det är ju inte konstigt att man är trött, all denna smärta hela tiden och sedan får man inte sova som man ska. Det tar på kroppen. Plus dessa förbenade körningar. Phu..

Men nu är det som det är och jag gillar läget och gör så gott jag kan. Det är gott nog.
Idag är det dags att jobba eftermiddag och jag ska köra lite ärenden innan jag börjar jobba. Så det är snart dags att bege sig minsann.

Morgonpromenaden är klar och det är härligt väder ute. Varmt och skönt. Det blåser en del men det gör inte så mycket.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar