tisdag 19 juli 2016

Trött, tröttare, Lene!

Det måste vara kriminellt att vara så trött som jag är just nu. Jisses, jag känner inte igen mig själv.
I och för sig har jag hög smärta just nu och det tar på kroppen och knoppen, det vet jag men detta känns helt overkligt. Nåja, det rättar väl till sig.

Idag jobbar jag förmiddag så det är snart dags att göra mig iordning för arbete. Let the day begin!

Ikväll är det meningen att vi ska gå på Stand-up i parken där Jesper Rönndahl där han ska göra gratis uppträde. Däremot har jag sagt att jag inte vill gå om det regnar. Jag står inte där och blir kall och riskerar att få mer ont. Nej tack, så viktigt är det inte.

Tanken är att det ska vara vila från träningen idag men jag får se hur jag gör när jag jobbat klart. Kanske något litet för att mjuka upp kroppen. Inget som är bestämt.

Som du ser på bilden, ser det ut som det ska börja regna när som, men jag kan berätta att promenaden med Zeth var varm och skön, så kallt är det inte i alla fall.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. När blir det semester då? Lite sol och ordentlig värme skulle kanske också föra susen...

    SvaraRadera