onsdag 13 juli 2016

Mitt i veckan!

Onsdag..mitt i veckan. Solen skiner! Så underbart
Det behöver jag kan jag tala om. Smärtan härjar hög i min kropp just nu och det är inget roligt alls. Jag fixar inte mycket mer än att jobba. När jag är hemma är det återhämtning som gäller. Ligga på soffan och chilla. Men det är så det får bli.

Men idag händer det roliga saker i alla fall. Först och främst ska jag iväg och fixa nytt pass.
Och när J slutat hämtar han mig och då ska vi iväg och hämta vår nya fina bil. Wiiii vad spännande. Det blir ännu en Skoda men mindre modell. Vi känner att vi inte behöver så stor bil nu när vi bara är två stycken (tre med Zeth, men han tar ju inte mycket plats), så det blev en mindre modell. Det ska bli spännande.
Och ikväll jobbar jag. Sedan är jag nog slut som människa tror jag.

Morgonpromenaden är avklarad. Riktigt skön promenad nu när solen är framme.
Och nu sitter jag och dricker mitt kaffe. Med altandörren öppen och lyssnar på fåglarna som kvittrar för fullt där ute. Det är paradiset.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar