fredag 8 juli 2016

Fredag..fredag....wiiiiii!

Inatt har jag sovit bättre än på länge, ändå känner jag mig inte utvilad. Nåja..shit happens.

Mulet och regnet hänger i luften men ändå blir det en prommis med denna lille plutt. Det är tvunget.




Fredag.. Vad innebär det för dig?
För många, inkluderat mig numera, innebär det att hela långa helgen är ledig. Nåja långa och långa, det säger bara swusch så är helgen förbi (precis som övriga veckan i och för sig), men vi passar ändå på att njuta av tanken att det är flera dagar ledigt eller hur? Jag njuter även av tanken att jag får spendera flera dagar med in älskade make..hela dagarna.

Imorgon händer spännande saker, men mer om det berättar jag senare.
Först tar vi hand om fredagen och det innebär att jobba från lunch och under eftermiddagen. Men först ska jag dit för att träna med Ulrica. Därefter bär det av till affären för att handla inför morgondagen och sedan hem, ta Zeth på en runda, plocka undan. Men när jag är klar med det håller jag fredag minsann. Tjoho!!

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar