söndag 17 juli 2016

"Efter sommaren"?!

Upp och hoppa!
Solen skiner, det är söndag och en härlig dag har börjat. Även om huvudvärken maler så blir det en bra dag.
Min plan är att åka och träna lite senare, vi ska fixa med lite ogräs i trädgården har vi tänkt och sedan ska jag ta det lugnt. Ikväll ska vi grilla pizza på grillen.

Som sagt solen skiner, det blåser en del men det är härligt väder. Morgonpromenaden var superskön. Nu sitter jag med mitt kaffe och bara tar det lugnt. Det är fantastiskt skönt att börja morgonen så här. Det borde egentligen alla få göra. Tyvärr är det i dagen stressiga samhälle få förunnat. Lite kanske det blir vad man gör det till men håll med om att dagens samhälle är på tok för stressigt.

Jag såg ett inlägg från en tjej jag följer på blogg och hon skrev som rubrik, "Kom i from efter sommaren". Efter sommaren? Skojar du?! Vi är ju mitt uppe i sommaren!! Nej, så vägrar jag att tänka för tillfället. Det är inte tal om efter sommaren för mig än. När det är "efter sommaren" så tar jag tag i det som skall tas tag i "efter sommaren", men det är inte inte nu.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar