söndag 5 juni 2016

Ja men det blir bra!

Idag är det något lite svalare känns det som. Det ska tydligen bli svalare lite framöver nu men jag hoppas det inte blir alltför svalt. Jag vill ha värmen här. Men det bestämmer man ju inte så det är bara att gilla läget.

Jag gick och lade mig med huvudvärk igår och gick upp för en stund sedan med huvudvärk, men den är mycket bättre nu än igår så det är ju ett plus.
Jag har bestämt att jag ska göra ett försök med träningen idag ändå. Jag ska enbart trampa på trappmaskinen, inget annat. Ulrika och jag har ju planerat att träna så det är så det får bli. Resten av dagen ska jag bara slappa.

Efter en skön morgonpromenad med Zeth sitter jag nu och dricker mitt morgonkaffe. Snart blir det lite frukost (lätt sådan eftersom jag ska träna snart).
Hej och hå nu kör vi på.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar