söndag 17 april 2016

Vilken söndag!

Solen skiner så härligt men det blåser en hel del idag. Hittar du en plats där det är lä så gissar jag du kan njuta ordentligt av solen. Min runda däremot var lite kylig. Men det gör inget, det är skönt ändå.
Morgonpromenaden var som sagt blåsig men jätteskön. Jag kan nog erkänna att jag hade lite för lite under jackan (enbart en t-shirt) men jag klarade mig.




Natten har varit sisådär men jag överlever. Nu tar vi tag i denna dagen.
Vi skulle egentligen köra och hämta en spegel i eftermiddag men tyvärr har vår stora bil gått sönder så det får vänta. Jag måste ringa verkstan imorgon. Det är ju inget vi behöver precis, men det är som det är. Vi får kämpa på med en bil under tiden. Det ska nog gå bra det med.

Idag fyller min syster år så jag säger stort Grattis till henne.

Brukar du planera alla dina dagar (även helger)?
Människan är ju fantastisk på att planera och boka upp sig. Jag gjorde alltid det tidigare, innan jag blev sjuk, men jag gör faktiskt inte det mer. Jo i viss mening gör jag det egentligen, men inte mer än att jag bokar upp mig själv, eller oss själva.
Det borde egentligen varje människa göra. Boka upp sig själva. Rent i kalendern liksom, där ska stå LENE (eller naturligtvis ditt eget namn) med stora bokstäver några gånger i veckan i kalendern. Jag lovar dig att det gör susen. Det är kanon!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar