onsdag 13 april 2016

Våren är här på allvar..!

Regnet hänger lite i luften men det är härligt ändå. Det ser ut som det skulle kunna spricka upp under dagen. Vi får hoppas på det. Det är ju april och detta är typiskt aprilväder. Men våren är här på allvar känns det som.
Promenaden med Zeth var härlig i vilket fall som. Det är så skönt att komma ut på dessa rundor ett par gånger om dagen.  Jag tänker vad jag ska göra när Zeth inte finns i livet längre. Kommer jag ändå gå ut och promenera. Det kommer jag förmodligen men inte i den utsträckning som jag gör idag. Inte så många gånger kanske. Jag hoppas jag gör det för jag njuter verkligen när jag är ute. Nåja, den tiden är inte här än och jag hoppas det dröjer för jag vill ha Zeth kvar ett bra tag till.

Efter en halvbra natt är jag trött och har smärta lite överallt idag. Men det är så det är. Jag får gilla läget och det gör jag med.
Dagen börjar med kaffe och lite lugn och ro. Ikväll är det jobb som gäller. Tänk att man kan älska sitt jobb som jag gör. Visst är det härligt?!

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Visst blir det fler promenader vid udda tider och annorlunda väder med hund, men du grundlägger säkert bananen nu och kanske fortsätter sv bara farten sen?!
    Ja, nu är våren riktigt på G - I love it!!

    SvaraRadera