torsdag 7 april 2016

Lugn och ro!



Vinden viner och regnet ligger i luften. Solen tittar ändå fram på en snabbvisit emellanåt. Är inte aprilväder underbart så säg.

Denna torsdag är det tid att jobba i eftermiddag och jag har tänkt jag ska träna innan jobb. Det ska bli så himlans skönt. Det behövs verkligen. Jag ska köra cardio och lite mage tänkte jag. Lite balans också på pilatesbollen. Sedan hem och ta Zeth på en runda, äta och därefter slappa i soffan.
Så ser min dag ut. Hur ser din ut?

Jag har precis kommit in från morgonrundan med Zeth och sitter nu med mitt goa morgonkaffe. Gud vad jag älskar denna stunden på morgonen. Lugn och ro..sitter och njuter. Just denna dagen hör jag vinden vina utanför och när jag tittar ut nu så lyser solen. Härligt!
I love life

Ha det gott
Lene


Denna fina hortensia fick vi av Micke och Nina i lördags. Så fin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar